Akıllı telefon sayısının hızla artmasıyla birlikte internet üzerinden mesaj programları da öne çıkmaya başladı. Mesaj servisleri arasında WhatsApp, WeChat ve Line arasındaki rekabet de kızıştı. Messi’li reklamlarıyla öne çıkan WeChat kullanıcı sayısını 235 milyona çıkardı.
‘CEP’te bedava mesajlaşma servisleri arasında kıyasıya mücadele başlıyor. Akıllı telefon kullanıcılarının elinden düşüremediği ücretsiz mesajlaşma serivisi ‘WhatsApp’ın rakipleri, abone sayılarını hızla arttırmaya devam ediyor. Barselona futbol takımının yıldız oyuncularından Messi ile reklam çalışmaları yapan ‘WeChat’in yanı sıra görsel ağırlıklı olan ‘Line’ da WhatsApp ile mücadele etmeye başlıyor.
DAKİKADA 21 MİLYON MESAJ
2009’da Silikon Vadisi’nde kurulan WhatsApp, mobil internet ve akıllı telefon kullanımının yaygınlaşmasıyla beraber kullanıcıların vazgeçemediği uygulamalar arasında yer aldı. Şirketten paylaşılan son bilgilere göre WhatsApp’ın şu anda 300 milyon aylık aktif kullanıcısı bulunuyor. Günlük 31 milyar adet kısa mesaj gönderen WhatsApp kullanıcıları, dakikada 21 milyon adet mesaj gönderiyor. Ancak mobil internet üzerinden ücretsiz mesaj gönderimi yapan yeni servislerin pazara girmesi rekabetin dozajını arttırıyor.
İDDİALI RAKİPLERİ VAR
Son dönemlerde hızla büyüyen serviler arasında Türkiye’ye bir süre önce giren ücretsiz mesajlaşma servisleri bulunuyor. Bu uygulamalardan birisi olan WeChat, aktif kullanıcı sayısı bakımından WhatsApp’ın hemen arkasında yer alıyor. Şirketten yapılan açıklamaya göre servis, yıllık yüzde 176.8 büyümeyle aylık aktif 235 milyon civarında kullanıcıya ulaştı. Türkiye’de Messi’li reklamlarını yayınlayan WeChat, Türkiye App Store’da temmuz ayında en çok indirilen uygulamalar arasında yer aldı. Öte yandan ağustos başında Türkiye pazarına giren Line’ın küresel çapta 220 milyondan fazla abonesi bulunuyor. Line, geçen günlerde App Store Türkiye’de en çok indirilen uygulamalar arasında yer alırken, Google Play’de ise ‘Ücretsiz Uygulamalar’ kategorisinde üçüncü sıraya yükseldi.
‘CEP’te bedava mesajlaşma servisleri arasında kıyasıya mücadele başlıyor. Akıllı telefon kullanıcılarının elinden düşüremediği ücretsiz mesajlaşma serivisi ‘WhatsApp’ın rakipleri, abone sayılarını hızla arttırmaya devam ediyor. Barselona futbol takımının yıldız oyuncularından Messi ile reklam çalışmaları yapan ‘WeChat’in yanı sıra görsel ağırlıklı olan ‘Line’ da WhatsApp ile mücadele etmeye başlıyor.
DAKİKADA 21 MİLYON MESAJ
2009’da Silikon Vadisi’nde kurulan WhatsApp, mobil internet ve akıllı telefon kullanımının yaygınlaşmasıyla beraber kullanıcıların vazgeçemediği uygulamalar arasında yer aldı. Şirketten paylaşılan son bilgilere göre WhatsApp’ın şu anda 300 milyon aylık aktif kullanıcısı bulunuyor. Günlük 31 milyar adet kısa mesaj gönderen WhatsApp kullanıcıları, dakikada 21 milyon adet mesaj gönderiyor. Ancak mobil internet üzerinden ücretsiz mesaj gönderimi yapan yeni servislerin pazara girmesi rekabetin dozajını arttırıyor.
İDDİALI RAKİPLERİ VAR
Son dönemlerde hızla büyüyen serviler arasında Türkiye’ye bir süre önce giren ücretsiz mesajlaşma servisleri bulunuyor. Bu uygulamalardan birisi olan WeChat, aktif kullanıcı sayısı bakımından WhatsApp’ın hemen arkasında yer alıyor. Şirketten yapılan açıklamaya göre servis, yıllık yüzde 176.8 büyümeyle aylık aktif 235 milyon civarında kullanıcıya ulaştı. Türkiye’de Messi’li reklamlarını yayınlayan WeChat, Türkiye App Store’da temmuz ayında en çok indirilen uygulamalar arasında yer aldı. Öte yandan ağustos başında Türkiye pazarına giren Line’ın küresel çapta 220 milyondan fazla abonesi bulunuyor. Line, geçen günlerde App Store Türkiye’de en çok indirilen uygulamalar arasında yer alırken, Google Play’de ise ‘Ücretsiz Uygulamalar’ kategorisinde üçüncü sıraya yükseldi.
Tag :
Mobil
0 Komentar untuk "Messi’den pas 235 milyon kişiden gol"